
Kiváló szállítás
Több szolgáltatóval is próbát tettünk, de végül ismét bebizonyosodott, hogy a legjobb megoldások többe kerülnek. Számunkra fontos volt, hogy pár száz forint szállítási díj végül a vásárlás és csomag megérkezésének izgalmát és örömét ne tegye egy idegőrlő bosszúsággá. Több, mint 10.000 kiküldött csomag tapasztalata alapján a GLS bizonyította, hogy a sokkal jobb eredményét csak kicsivel kell többet fizetni.

30 napos garancia
Mi nem csak a törvénynek szeretnénk megfelelni, hanem tényleg azt szeretnénk, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek a minőséggel. Bármi is legyen az ok, lehetőséget akarunk biztosítani, hogy magyarázkodás nélkül elállhassanak. Nekünk csak a 100%-os elégedettség az elfogadható.

Termékminőség és kontroll
Mindig mindent cserélünk vagy visszaadjuk a termék árát. Éppen ezért nekünk nagyon nem éri meg kiküldeni olyan termékeket, olyan csomagot, ami nem tökéletes. Több kéz és több szem ellenőriz minden alapanyagot, készterméket és feladásra készített csomagot.

Barátságos ügyfélszolgálat
Számunkra az ügyfélszolgálat nem egy szükséges rossz, hanem egy lehetőség, hogy segítsünk a vevőinknek, hogy igazi szolgálatot nyújthassunk és tényleg öröm legyen számukra a vásárlás. Hálásak vagyunk, ha beszélhetünk veletek és segíthetünk, keressetek minket bizalommal. ❤️

Mi nem tiltjuk le a véleményadás lehetőségét
Évek óta tudjuk azt a tényleg magas minőséget hozni, amivel még mindig 4,9-es értékelésünk van. Ha hibázunk, ha valamit nem jól csinálunk, arról tudni akarunk. És igen, a panaszokat is fent hagyjuk felületeinken, hogy mindenki lássa, hogy tényleg kárpótoljuk a ritkán előforduló kellemetlenségeket, hogy végül tényleg minden vevő elégedett legyen.

Azonnal utalunk
Ritkán, de előfordul, hogy egy rossz választás vagy egy hiba miatt egy vásárlónk a pénzvisszafizetés mellett dönt. Sem magyarázkodni, sem pedig várni nem kell. Ez a legkevesebb, amit tehetünk ilyenkor, így a visszatérítendő pénzeket, ha lehetőségünk van, pár óra alatt utaljuk.